mandag den 13. juli 2009

Indsamling

Teresa Greve (forår 2009) har skrevet følgende på facebook d. 25. juni 2009:

"På det børnehjem, jeg arbejder på i Ghana (OSU childrens home), har vi netop fundet ud af, at der er skimmelsvamp i alle sengene på Nursery. Dette betyder, at børn i alderen 0 til 3 år hverdag ligger i risiko for at blive hjerneskadede. Derudover kan børnenes dårlige luftvejesystem samt mange andre af deres sygdomme forklares ud fra denne skadelige svamp.

En amerikansk kvinde ved navn Kary har tidligere rejst penge til at udskifte sengene på de andre afdelinger på børnehjemmet, og nu er turen kommet til Nursery. Min medstuderende Heidi og jeg har besluttet os for at deltage i projektet. Målet er at indsamle penge til 60 nye senge. Hver seng koster 250 danske kr. Så hvis du kunne tænke dig at donere en seng til et barn på et børnehjem i Afrika så lad mig det endelig vide.

Kontooplysninger kommer her; Reg.nr. 9335 og konto 0005289394. (Husk at notere dit navn, når du sætter pengene ind, så vi ved hvem der har doneret pengene) Du kan være med til at gøre en kæmpe forskel for utallige børn, som vil benytte disse senge mange år fremover, men tænk over det og giv mig et præg, hvis du er med.

(email: teresa_greve@hotmail.com)


- Kender du nogle der kunne være interesseret, så kontakt Teresa...
- Teresa og Heidi har lovet at der senere vil komme billeder af projektet til dem der har været med til at donere..
- heidi regner pt. med at tage til Ghana i efterårsferien 2009, for at hjælpe.. Hun vil så vidt muligt holde os orienteret (her på bloggen), da vi er nysgerrige..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar